چشمک ستاره

بهترین روز زندگی من

1390/9/18 12:30
نویسنده : ریحانه
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه هاخوب هستیدامروزتولدمن هست من یک کیک خریدم. بعدکه تولد را شروع کردیم من شمع ها را فوت کردم. خواهرمن هم شمع هارافوت کرد.بعدمن کیک را برش زدم. وقتی که موقع کادوها شد من خیلی خوش حال شدم.ناهید(دخترداییم)یک تراش رومیزی فانتزی خیلی قشنگ به من هدیه داد.پدرم کادواش رابه من داد.می دونیدکادوی من چی بود؟ یک چراغ مطالعه بود.بعدنوبت کادوی مادرم شد. مادرم به من یک خرس کوچولوداد.من تا نصف شب با خرس کوچولویم بازی می کردم. من در حین بازی خوابم برد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ني ني شكلك
18 آذر 90 18:21
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك حامي زيباتر شدن وبلاگ ها ، نيازمند ياري سبزشماست پس در جشنواره ي يكسالگي ني ني وبلاگ به كد 102 (ني ني شكلك ) راي دهيد. با تشكر مدير ني ني شكلك(12 ساله)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چشمک ستاره می باشد